Czy wiesz jaką masz markę osobistą? I zanim odpowiesz, że nie publikujesz nic w Internecie, nie jesteś osobą publiczną itd., to daję znać, że tak, nawet nie robiąc tych rzeczy najcześciej kojarzonych z marką osobistą, to masz markę osobistą!
Markę osobistą rozumiem w tym przypadku jako to co o Tobie mówią, kiedy nie ma Cię w pokoju. W tym kontekście możesz mieć nawet kilka różnych marek osobistych, w zależności od kontekstu osób, które rozmawiają.
Jaką więc masz masz markę osobistą? Jeżeli jest Ci łatwo odpowiedzieć, to świetnie. Jestem ciekawy skąd o tym wiesz i jak była budowana – jakimi akcjami.
Jeżeli nie znasz odpowiedzi na to pytanie, to możesz się tego dowiedzieć – zapytaj kilku osób z Twojego otoczenia, ale z różnych kontekstów, co by o Tobie opowiedzieli, gdyby ktoś ich zapytał o Ciebie. Zapisz to, porównaj, znajdź wzorce i wyciągnij wnioski.
Podobają Ci się te wnioski? Znowu powiem – świetnie! Nie podobają Ci się? Jakie będą Twoje pierwsze akcje, żeby zmienić Twoją markę osobistą?
Spark
Rozmowa coachingowa z klientką.